TERAPIE A MASÁŽE

Viscerální terapie

Je metoda umožňující funkční diagnostiku a následnou terapii funkčních poruch vnitřních orgánů,vzniklých na základě nedostatečného pohybu jednotlivých orgánů v jejich závěsných aparátech.

Jednou ze zásadních myšlenek této metody je, že závěsný aparát zdravého orgánu, mu umožňuje fyziologický pohyb , který tento orgán potřebuje pro svou správnou funkci.
Tato účinná manualní terapie pracuje především na závěsných aparátech jednotlivých ogánů tj. na úrovni membrán , fascií a vazů , které jsou systémově propojeny a ovlivňují se navzájem a v důsledku mají vliv na postavení obratlů, kostí v kloubech , napětí svalů a následně nesprávné pohybové zatížení.

Indikace :
-Poruchy pohybového aparátu ortopedické / VDT, Vadné držení těla, bolesti kloubů , páteře
-Poruchy pohybového aparátu neurologické /Vertebrogenní algické syndromy
- Funkčí poruchy vnitřních orgánů/poruchy polykání,pálení žáhy,migrény spojené s nauzeou
- STP po zánětech močových cest, zápalech plic, bronchitídách , astma, zánětech pobřišnice
-Ošetření jizev a srůstů po úrazech a operacích, zejména laparoskopických

Kontraindikace:
Pooperační stavy - ošetření srůstů a jizev po operaci nejdříve po třech měsících
Onkologická onemocnění
Krvácivé stavy
Těhotenství
Nitroděložní tělísko